19 Şubat 2011 Cumartesi

Not Defterine Dökülenler - 2

 " Not Defterine Dökülenler "  buradan devam ediyor.

30.10.2010
Şu an saat 15:51 ve ben düğün için erkenden çıkacağım. Çok ve çok mutluyum. 1 saat bile insanı ne kadar sevindiriyor. Kaldı ki o bir saatte hiç sevmediğim kuaför koşuşturmacasına gireceğim. Tiksinç! Nunuş bu gün parmağımdaki lamel çıktı. Oysaki 3 gündür o lamelle yaşadım ben, bu gün yeter artık dedim oradaysan çık dedim ve çıktı. Sanki bunu bekliyordu. Onunla konuştum ve acılarım bitti. Kolaymış meğerse. Konuştum, bitti, bit, bi, t, ....   Bak aklıma ne geldi? Ne geldi acaba, ne geldi. ( Bunu uzattım ki çatla diye:) ) Sende ağrıyan yerinle konuş he yunuş? Belkim o da geçer, belki oda konuşmak istediğindendir ağrısı içerde biyerde yalnız kalmıştır belki? Yalnızlık kötü çünkü bilion....
Ayrıca "yapma dedim yaptı gönül" (Dinlemezki it)
Browni Sepet.

23.11.2010
Şu an saat 14:15 ve ben sana acayip deli oluyorum. Yok yazdıkların deli saçmasıymış yok okumak istemiyormuşum falan filan bir ton alınganlık. Evet evet alınganlığın kuvvetli ! Yazdıklarının deli saçması olduğunu düşünmüyorum. Yazdıklarını okumayı istiyorum. Yazdıklarını merak ediyorum. Yazdıklarını takip etmek istiyorum. Fakat en az senin kadar miskinlik bu bünyede barındığından ve de eve gidip interneti bırak bilgisayarı açmadığımdan ne yazık ki takip edemiyorum. Bu arada aynen sana da böyle açık açık yazmak lazım yoksa basmıyor. ALİ ATA BAK ! Bundan sonra bu haline ali ata bak modu diyeceğim. Bir şeyi anlamayacak durumda olma hali. Neyse konumuza döneyim; olayın senin yazdıklarınla alakası yok seninle da alakası yok olay gayet benim kişisel çatışmam. Zira hiç sevmediğim bu of şimdi kim yapıcak bu işicilik halimin beni bile rahatsız ederken seni rahatsız etmesi gayet doğal. Bu durumda hatır için çiğ tavuk yenir ama off şimdi çiğ pos eti kim çiğneyecek zihniyetidir beni benden alan. Çiğ tavuk tüylü de yenir de dediğim gibi kim çiğneyecek... Velhasıl kelam iphone mevzunuda kendimi eleştirmek ve de hani istediğim ama alamadığım bir şey yaa. (bahane bulmak için söyledim) (Salaksın). ama sen iphonuda yazıları da, benim bunalımlarımı da mükerrem ablanın nohutlu ezogelin çorbası gibi yaptın. Değerlisin. Yazıların da değerli. Bunu Bil!
browni sepet

08.12.2010
Sevgili çok sevgili nunuş; Şu an saat 10:21 ve ben çok mutluyum! Neden? Çünkü sen yapıştırıcıyla ksileni karıştırıyorsun. İnanılmaz! Bu kadar zaman sonra onca çakallıklarından, kaytarmalarından, aman bananeciliklerinden sonra bu senin, benim için büyük bir adım. İnsanlık için küçük bir adım olabilir ama yemişim insanları. Acaba her insanın tadı farklımıdır? Mesela ben kesin tatlıyım (Çok tatlı yiyom ya! Bu mantıkla) acaba sen nasılsın? Öyle birden geldi aklıma. (sende %96 lık alkol gibi falansın)
browni sepet

04.01.2011
Şu an saat 16:19 ve yeni yılın ilk yazoso bugüne bu olaya kısmetmiş. Olay! Senin bu gün boş günündü ve bir tonda arşivin vardı. Benimde işim bitmişti ve sadece sana bile bırakabileceğim ( çünkü B ci sensin ve o sırada boş olduğun için yapmakla sen yükümlüsün) bir işi yapmak için seni çağırdım. Ki sende biliyorsun işe çağırmaktaki amacım işten çok beraber bir şey yapmak adına. Neden? Çünkü ben tek başıma kaldığımda sıkılıyorum. Ama sen naptın? Öf, pöf, tuf,... Sonra da bekledim gelmedin. Bende o an işi benim üzerime yığmışsın gibi hissettim böyle yalnız böyle mal böyle enayi gibi, Dedim ki kendi kendime nunuş bile işten kaytarıyor. Nunuş bile! Çünkü ben beklerdim ki sen, Ben söylemeden o düşünceliliği yapıp ben mevzuyu açmadan kendin yapasın. Şim di mevzu bu ve bu olay aynı dünkü olay gibi aslında çözümü çok basit, oluşumu saçma ama altında yatan başka şeyler var. O yüzden bu kadar kırıcı. Aramızda çıkar var sandım, hesap kitap var sandım. Doğru bildiğim hayata dair yanlışların arkadaşlık içinde doğru olmadığını sandım. Sandım ve sonra kırıldım. Sen bu yazıyı yazana kadar da umursamadın anlamadın sandım. diğerleri olmaman mı? diğerleri gibi acıtmaman mı? Hatta senin ki daha etkili oluyor, Çünkü sen dostsun unutma tamam mı? Velhasıl kelam madem bütün "g"lere şapka koyuyorsun bundan sonra ğülden diyelim.(tüylü Şapka). Saat 6 olmuş ama başladığımda 3,4,5,6 farketmez. bugün browni koktu, yanık browni gerçekten neremi yaktım ben?
sepet.

Hiç yorum yok: