24 Ocak 2011 Pazartesi

Sandal

Halatından kaçmış bir sandalım, sallandıkça uzaklaşıyorum kıyıdan. Kıyıdan uzaklaştıkça daha fazla sallanmaya başlıyorum. Ters dönecek gibi oluyorum batmaktan korkuyorum. Rüzgar beni nereye götürecek çok merak ediyorum. Kıyıdan da epey uzağım. Artık kıyılar anlamsız geliyor.

Gecenin derinliklerinde deniz sakinleşiyor öylece duruyorum ay ışığı, yakamoz ve ben. Sabaha karşı açıklarda bir yerdeyim yine dalgalar bir kıyıya vuruyor beni. Anlamsız bir kıyı kaçmak istiyorum kıyılardan.

6 yorum:

Karōshi dedi ki...

Halatından kaçamadın.. tuttum ben onu sen kaçarkeeeeen:)batmıcaksın... ben seni kıyaya çekicem.. gerçi mini mini bir kadınım ama... olsun kalbim yeter!!!

miskin dedi ki...

:) senin kalbin yeter

Karōshi dedi ki...

seninki olduğu için yan yana olduğu için benimki yeter..tek başına yetmez kiii:)

feanor dedi ki...

Kıyıdan uzaklaşıp bir süre kalmak ortalarda bir yerde güzel, uzaklaşabilene ne mutlu.

Karoshi'nin halatının güveniyle her şey daha güzel tabii, ona lafım yok. :)

Karōshi dedi ki...

Ah Feanor ah:) Benim kendime ne hayrım dokuna ki incecik halatımdan hayır bulunsun:) Neyse biraz daha sıkı tutayım.. madem bana güvenenler var.. ey hayat tutunurum ben sana.. hmm.. tamam o zaman:) miskin... sen kitap mı okuyorsun.. film mi izliyorsun.. yoksun ortalarda...

Aynadaki Aksim dedi ki...

mim to the mirrorboard :) koş miskin koş :)