26 Ekim 2010 Salı

Not Defterine Dökülenler

Öncelikle iş arkadaşlarıma teşekkür etmem gerekiyor sanırsam. Her biri çok kıymetli insanlar onları anlatmaya gücüm yetmedi şimdi ne kadar anlatsam bir yerde eksik bırakırım muhakkak o yüzden sadece mükemmel olduklarını söyleyerek yetineyim.
Not defterim vardır benim önlüğüm cebinde taşıdığım çok ta fazla işe yaramaz aslında ama cebimden eksik olmaz  çok muhterem Sedef (Sidif,Sepet,Browni) kardeşim işe geri döndüğüm 2 ya da 3. haftada bu not defterinin ne bi işe yaramadağını ve onu değerlendirmesi gerektiği söylerek başladı boş sayfaları değerlendirmeye ona bazen fatmiş bazen de gülde eşlik etti bu eğlenceli görevinde ve ortaya benim çok beğendiğim bazen okuyup güldüğüm bazen de düşündüğüm şeyler çıktı;


14.07.2010 sepet
sevgili yunus
saat 16:45 ve hiçbir kure gelmedi.çok mutsuzum

15.07.2010 sepet

sevgili yunus
saat 13:22 ve doğal olarak hiçbir kurye gelmedi. şuanda bunla ilgili hiç birşey hissetmiyorum.
anaaaa Mr ımı girmedim. çok mutsuzum

sevgili yunus saat 17:08 ve sadece yıldırım abi gelmedi gelsede pek bişey getirmez zaten..ben şuan oturdum onu bekliyorum.içerde de kontrol var. ama biraz biriksin diye şimdi gitmiyorum.sende inat ediyorsun gitmiyorsun.
hah! kapı çaldı kesin yıldırım abi!...

sevgili yunuş
şu an saat 17:40 ve herkes geldi sende mutluluktan opera söylüyorsun. bende bir oraya bir buraya koşturuyorum. lay lay lom gecıt patenleri..

16.07.2010 sepet

sevgili yunuş
 şu an saat 16:29 ve fatma deniz ve sen sigaraya indiniz.ben uyumak üzereyim ama uyursam tekrar
tırnağımı boyarsın diye tırsıyorum ve tabi oa gelir diye. aslında çok uykum var.
yunuş beraraber fotoğrafcılık kursuna gidelim bol bol fotoğraf çekelim sonra onları face e koyalım sen bana crow u getir ben izlim.sonra o kadar... bayyy..

31.07.2010 sepet
sevgili yunuş
 şu an saat 16:43 ve dakikalar çabuk geçsin istiyorum.bütün işler bitti canım sıkılıyor.bugün  boya kapaklarını öyle güzel temizledin ki öyle güzel....sonracıma öyle güzel öyle güzel.... canım sıkıldı yazcak bişey bulamadım. hadi bayyy.....

16.08.2010 sepet
sevgili yunuş
şu an saat 11:01 ve bugün pazartesi ve zaman nasıl geçicek bu hafta nasıl geçicek hiiç bilmiyorum.
daralıyorum, sıkılıyorum.senin midene kramp giriyor  şu an çünkü akşam ökküz gibi yemişsin. öküz!
zamanı geçirmek için yapıcak bişeyde yok iş yok. aslında uyuyabiliriz daktırlar gelene kadar.şimdi dışarıya
bakıyorum incir ağacı var ve tabiki canım incir çekiyor bi de tulum peyniri ve pide.mmmmmm...

11.08.2010 (gülden (golden) yazıyor )

sevgili dingil yunus bugün ramazanın ilk günü ve mal olmş durumdayız. tabi sen oruç değilsin ki bu duyguyu nereden bilesin allahın malı seni :)  bugün bitmeli yunus saat 16:00 ve ben bayılmak üzereyim sence bu normal mi? ben de kime soruyorsam artık.off ya hayat  ne sıkıcı zaten kazığın büyüğünü de yemek üzereyim herhalde :) neyse açılışıma devam edeyim
sevgiyle kal yunnus

17.08.2010   15:02 fatma

sevgili yunus şimdilik
 bu kadar arkası yarın !......

27.08.2010 sepet

sevgili yunuş
şu anda saat 16:03 bugün cuma ve yarın c.tesi pazartesi ise tatil. birgil abla uğraştı ve tatilimizi kazandı.çok mutluyum.bütün hafta sonu yeğenim erikle oynayacağım.oynarkende teyze kıyafetleri giyeceğim.belee koyu
renkli pantollar allı güllü tişörtler, kocaman topuklar.sonra telefonla da seni arayacağım naber yavrucuğum şimdi yeğenimi seviyodum çok yoruldum galiba romatizmalarım azdu diyeceğim. sigara içmeye gidiyorsun şimdi. açık bir  şekilde sesleniyorum sana bok iç!
 bu yoğurdu sarımsaklasaktamı yesek? sarımsaklamasakta mı yesek ?

08.09.2010 (fatma)

sevgili yunus naptın! nettin!nassın! iyisin! ya beni bugün çok sinirlendirdin az kalsın senin ümüğüne yapışacaktım illaki insanları sinirlendireceksin ve bezdireceksin azcık sevimli ol ya. ama nerdeee! neyse bugünlük yiter sonra devam ederim. hadi kal sağlıcakla

08.09.2010 sepet

sevgili yunuş
şuan saat 14:19 ve ben a ları bitirdim mr girmeye çalışıyorum fekat roland beyi beklediğim için yavaş gidiyorum.sende daha mr var diye ztreslisin ama korkma fatmayla yardım edicez sana...şuanda cerrahileri büyük bir  zitresle sıraya koyuyorsunuz burda herşey çok stresli sanırım formol ve ksilenden önce bizi ztres öldürecek. yemektede bekir abinin yaptığı türlü ötesi birşey var.içinde tavuk,sosis,biber(kırmızı, carliston),havuç,patates  var.baharatları saymıyorum sarımakte var tabi.kırmızı biber süper gözüküyor ama yemek insanda bi tedirginlik yaratıyo. napocaum bilemiyorum ama sanırım yiyeceğim.ayrıcana bugün canım çok tatlı istiyor çuklat olsa da yesek dimi ? Sepet


22.10.2010 sepet

sevgili yunuş şuan saat 14.20 ve ben mutfakta oturmuş sana bu satırları yazıyorum. rolandacığım sabah erken geldiği  için kapama işlerim falan erken bitti sana yardım ettim b de bitti şimdi sıra mrlarda. sonra yetersiz var tabi. ama hepsini hallederiz biz biz varya biz şampiyonuz fatma sigaraya gitti ve sen hala demek öyle ha deyip duruyorsun bu kadar üzüleceğini bilseydim sölermiydim o lafları ah ah dilim kırılsaydıda demeyeydim sana o lafları. benim  çevremde artık sana uygun kız yok hacı.yani artık derken nişanlılar, sevgilileri var ya da çok ağır ablalar var  ama sana gitmezler. yae üzülme. üzülme sen orjinal bi adamsın. kimsenin fark etmediklerini farkeder yapmadıklarını yaparsın,düşünmediklerini düşünürsün sadece nedendir bilmem kendini insanlara gösterirsin ki aslında hata. çünkü aslında biz seni sevenler asıl seni bildiğimiz için severiz senin gösterdiğin yunus sevmeyiz yane...sen ki  bana browni demiş adamsın.sen ki çimlerden bana eldiveni almış adamsın... şimdi gelelim asıl konuya pazartesi iş  görüşmesine gidecem, tırsıyorum...işi beğenirsem burdan nası gidecem hacı? arabaya binip vuuuu diye mi? o kadar mı, bitecek mi sonra patomed sayfasıi yeni bir iş ne kadar zor, yeni bir sayfa yeni insanlar....:(
şimdi topu fatmaya atıyorum o küçük prensi ile ilgili bişeyler yazacak Sepet

fatma
sana neden sevgili yunus diyorlar. bunu hala çözmüş değilim. yani sevgiyle ne alakan olabilir olsa olsa komşu kız  sevgiyle mercimeği fırına verdiğin için diyorlardır. yunus neden olmayan şeyleri sanki olmuş gibi ona buna şuna aktarıyorsun. ayrıca sana neden kamber diyorlar o da şüpheli neyse sana küfür etmek istiyorsum ama oa geliyor  kurtuldun. puf fatmiş


ve şimdi o cebimdeki o not defteri bir işe yarıyor artık. Cebimde kıymetsizce dolaşan not defterini bile kıymetli hale getiren bu insanlara teşekkür ederim. Daha önemlisi o önlüğün içindeki adama değer veren ve değer kazandıran bütün güzel dostlarıma teşekkür ediyorum.Bir gün gelecek bu güzel aile burada kalmayacak belki ama hatırlardan ve gönüllerden hiç bir şeyin eksilmeyeceğini biliyor olmak ne güzel şey....

Hiç yorum yok: