4 Temmuz 2011 Pazartesi

Nerdesiniz

        Yine bir akşam vakti işten dönmüyorum. Çünkü bir işim yok ben de iş başvurusu yapmışım düşüncelere dalmış eve dönüyorum. Önce büfeye uğrayıp yiyecek içecek tedarik ediyorum ve ardından o kısa ama macera dolu sonunda evim olan ama sondan bir önce osmanın olduğu yolda devam ediyorum.
       İlginç bir şekilde bizimkilere rastlayamıyorum. Sağa sola bakıyorum sitenin bahçesine bakıyorum dikkatlice ama kimse yok ne lazoretti var ne de miçkov. Nerede lan bunlar diye düşünüyorum sonra da buralarda bi yerlerdedirler osmana sorarız diye devam ediyorum.
       Çok uzaktan birini gördüm zohora benzettim ama koşuyordu. Tam çıkaramadım ama hafiften kıllandım mevzuya. Nerde lan bunlar diye koşa koşa evin oraya osmanın yerine geldim. Baktım ki osman da yok duvarın arkasına baktım yok. Yukarı balkona çıktım orada da yok iyice uyuz oldum. Eve girmek yerine şöyle bi turladım sokağı kimse yok ortalıkta. Şaşkınlıkla eve döndüm mecburen.
       Biraz şımarıktırlar ama iyidir bizim çocuklar merak ettim şimdi. Satanistler mi kaçırdı acaba yoksa kötü niyetli kebapcılar bizimkileri kesip lahmacun mu yaptı acaba. Korkuyorum başlarına kötü bir şey geldi diye.
        "Halbuki akşam evden gitarı alıp sahilde akdeniz akşamlarını çalıp manavdan çaldığımız elma kasalarını yakıp bira içecektik." diye içimden geçirdiğim anda jeton düştü tabi bende. Koşarak caddebostan sahile indim  bir ateş yanıyordu. Yaklaşınca gördüm ki bizimkiler bulmuş gitarı akdeniz akşamları diye bağırıyor. Osman pilot olmuş zohora küfrediyordu. Yanlarına vardım beni fark etmediler tabi sadece osman değil hepsi uçmuş ama ben önce osmanın enseye tokadı yerleştirdim. " Abi noluyo yaaa " dedi beni fark edince hemen toparlandı . "Abi bira içer misin lazortetti kaldığı sitenin yöneticisinden tokatlamış bizde buraya gelelim dedik" diye savunmasını da yaptı arada. " Aç bakalım bir tane" dedim bende oturdum yanlarına. Lazoretti biramı getirdi. Oturduk hep beraber akdeniz akşamlarını söyledik. Miçkov başka şarkı çalamadığı için geçe boyunca aynı şarkıyı söyledik durduk. Herkes bi kız buluruz ümidiyle sağa sola bakınıyordu ama kimse amacına ulaşamadı.
        Biralar bitince kaldırdım hepsini hadi herkes evine diyerek kattım önüme mahalleye getirdim hepsini. Lazoretti kırmızı ışıkta yola atlayıp ezilme tehlikesi geçirerek zorda olsa karşıya geçti gelirken. Ben de kendisini tokatladım akşam akşam. İş çıkaracak başımıza onunla uğraşacağız birde. Osmanın tabi hiç bir şeyden haberi yok dünya umurunda değil geldi duvarına çıktı yattı. " Abi iyi akşamlar, görüşürüz" dedi ve uyudu ya da sızdı ne bileyim ben. Ben de eve geldim kaldığım yerden devam ettim.


Dipçik not: Ne diyor lan bu dememek için geçmiş bağlantılar göz atmanızda fayda var.
Hiç Sorma
Abi Ne Olsa Yerim
Havalardandır Abi

4 yorum:

Aynadaki Aksim dedi ki...

ooooolum bu osman işi gittikçe sağlamlaşıyo lan. fanclub açiciiiim sana. :)

miskin dedi ki...

ücretli üyelik olacaksa olur :)

Aynadaki Aksim dedi ki...

adam haklı beyler :)

miskin dedi ki...

dağılın :)