23 Şubat 2011 Çarşamba

Kifayet et

Merhaba sevgili Angora'lılar.
Yazıma başlamadan önce sizleri çok selamlar ve çok sevdiğimi bilmenizi isterim. Sevgili dostlarım hikayemizin gelişimi çok komik olmasa da insanda bir tebessüm oluşturuyor. Şuh kahkahalar atıp koltuktan düşmenizi ben de çok isterdim ama şimdilik bir tebessüm kafi olsa gerek. Sözü uzatmayacağım fazla uzadıkça sıkılıyor insan biliyorum. Zaten ben hiç sözü uzatacak lafı ağzında geveleyecek adam değilimdir bilirsiniz.
Sevgili dostlarım akşamın gece olduğu saatlerde herkes evinde sobanın başında mandalinasını yerken ben işten çıkmış taksime doğru yürüyorum çok zamandır. Ama son zamanlarda kulağımda kulaklı hızlı adımlarla yürürken şunu fark ettim şarkıyı bende yüksek sesle söyleyip sanki klip çekiyormuşum havasında yürüyorum. Çok eğleniyorum geri dönüp tekrar yürümek istiyorum ama o kadar abartmıyorum tabi. Ama her şarkıya aynı yolda aynı şekilde yolda yürürken klip çekiyorum kafamda. Çektiklerimi izletme şansım olsa bana küfür edersiniz vallahi. Bir tane 20-25 yaşlarında genç bir adam kapşonlu montu ile yağmur sonrası ıslak kaldırımda yürüyor yandan arabalar geçiyor bu kadar basit. Ama bu senaryoya ben ne klipler çektim bir bilseniz. Norveçli kilise yakan gruplar ile TRT Ankara radyosundan ablalarımızı aynı klipte oynattım. Klibin sonunda genç otobüs durağında otobüsü beklerken sağda solda kızları kesmeye başlayınca yönetmen kesiyor tabi klibi.
Çok mutsuz oldum bugün sevgili dostlarım otobüste okumak için yanımda gezindirdiğim kitabın sonuna yaklaştığı fark ettim  sabah neyse akşam dönerken biter diye düşündüm. Akşam otobüsü beklerken durakta canım sıkıldı açtım kitabı okumaya başladım bir de baktım otobüs gelmeden bitti kitap. Bunu üzerine sigara yakayım bari dedim sigaramdan daha iki fırt almamla otobüsün gelmesi bir oldu. Sigaramı atıp otobüse bindim ve mal gibi oturup 45 dakika kafamı cama yaslayıp dışarı bakarak geldim eve. Ev ne güzel şey değil mi dostlarım eve geldim diyorsun hikaye orda bitiyor. Eve gelince hikaye bitiyor, iş bitiyor bazen de eve gelince sigara bitiyor o zaman biraz sinirleniyor insan bari yatayım diyorsun o zaman yatıp uyuyorsun ama yine de ev sonuçta.
Evet sevgili Dominik'liler  Bugün anlatacaklarım bunlardan ibaret. O kız beni terk etti evinde gitarın var mı gidelim öyleyse diyen Nejat Yavaşoğulları'na da selamlar saygılar.

10 yorum:

Aynadaki Aksim dedi ki...

bu yazını çok ama çok samimi buldum. hatta itiraf ediyorum, en sevdiğim yazın bu oldu kardeşten ötem. sanki seninle karşılıklı sohbet ediyormuşuz da sen gününü anlatıyormuşsun gibi olmuş. sen gibi olmuş. benim sevdiğim sen gibi olmuş. güzel olmuş. bu noktadan devam edip bizi hayretlere düşürmen temennisiyle (aynı bu yazıda hayrete düştüğüm gibi;-)

Karōshi dedi ki...

Aksim gibi düşünüyorum ben de.. Okurken çok keyif aldım miskin. Ayrıca kafandan geçenler benim de kafamdam geçenler.. tabi yazdığın kadarıyla :) Yazmadıklarını bilemem. Çok sevdim bu yazını, evet. Kitabının bitmesi ve sigaranın da yarım kalması. İşte o bana olacak bir şey. :)

endorfin dedi ki...

arkadaş kulağında kulaklıkla yürürken sahneye çıkmayan veya klip çekmeyen gençler yetiştirsin bu ülke. hani onu yetiştiremiyorsun madem götünde tıpayla insanları dinleyen nesil yetiştirmesin bu ülke artık.

miskin dedi ki...

@ aynadaki aksim
sen mozambik halkının bana seslenişi gibisin :)

@Karöshi
özledim seni hiç sebep yokken :)

@endorfin
yarın özet geç

Total olarak sizler var olduğu için varlığım anlam kazanıyor.

Aynadaki Aksim dedi ki...

mozambik mıncırsın seni tontik :)

miskin dedi ki...

la anam gibi konuştun :)

Aynadaki Aksim dedi ki...

okayiyamaşitakombambakombamba

miskin dedi ki...

küfür mü ediyorsun ne diyorsun lan :)

Aynadaki Aksim dedi ki...

coşkun mozambik halkı olarak sana şükranlarımızı belirtiyoruz. :) :kafasındahuniolansmiley:

miskin dedi ki...

huniye selamlar başımızın üstünde yeri var :)