16 Şubat 2011 Çarşamba

Hayli Yorgun Bir Hayal

Bir çardağın gölgesin serin bir yaz günü. Gün batarken yorulan bedenim. Uykuya dalmak isterken gözlerimi kapatınca. Sen geliyorsun aklıma. Neredeydin kim bilir. Belki bir akşam yemeğine söz vermiş ona hazırlanıyorsundur. Ya da bir arkadaşın evleniyordur da sen düğüne gidiyorsundur ve hayaller kuruyorsundur. Kim bilir? Oturmuş televizyonda sevdiğin diziyi izlerken hayale dalıyorsundur.

Hayallerdesindir umarım. Ben hep oradayım kapayınca gözlerimi dalıyorum hemen hayallere. Seni orada buluyorum hep. Ne bir akşam yemeğinde, ne bir düğünde, ne de evde televizyonun karşısında bulamadığım seni. Her zaman var olan hayallerimde buluyorum.

Derin bir ah çekiyorum içim yanıyor. Havalar sıcak bunalıyorum. Uykum kaçıyor yine.

Seni görsem tanır mıyım acaba? Yüzünü hatırlayabilir miyim? Gözlerin ne renkti? Ya saçların? Seni görünce ne yaparım bilemiyorum. Korkar mıyım? İnanır mıyım karşımdakinin sen olduğuna?

Haydi çık gel hayallerimden. İnanmak istiyorum sana. Görmek istiyorum seni ve korkmuyorum senden.

Hiç yorum yok: