3 Temmuz 2011 Pazar

Yanlış Anlaşılma Var Gibi

        Sevgili grekoromen güreşçilerimiz bizi ülke olarak bir çok ülkede bir çok müsabakada temsil edip bize madalyalar alarak yaşattığınız onurdan dolayı sizlere teşekkür ederim. Sizinle inanın bir alıp veremediğim yok kimsiniz necisiniz nasıl geçinirsiniz bunlar hakkında da hiç bir bilgim yok. Merak da etmiyorum açıkçası. Bir de bütün bunlardan bana ne değil mi sevgili mahalle sakinleri.
        Ata sporumuz olan güreş ve cirit atmaya laf atıp onlarla alay ediyormuş havası oluşsun istemem. Böyle bir yanlış anlaşılma beni gerçekten üzer. Sizden ricam şudur ki yanlış anlamayın lütfen. Doğrusu nedir ne anlayacağız o zaman diye soracak olursanız. Ortada anlaşılacak bir durum yok kısacası ortada durum yok. Bütün bunların ne benimle ne de konuyla alakası yok. Nereden bulaştığımı bilemiyorum dostlar.
        Benim derdim şu dur ki yaz aylarının gelmesi ile insanların tatil heyecanın artması ve benim hiç bir beklentim olmamasıdır. Yahu yaz gelmiş bir tatile çıkayım efenim şöyle bir rahatlayayım derdin de değilim. Birinci tatil diye çıkmış olduğum bütün sahil gezileri bana ızdırap olmuştur. Mesela bir haftalık tatil sürecinde toplamda 20 saat falan uyuyorumdur. Yani günde yaklaşık 3 saat falan. Tatil sonrası bünyenin kendini toparlaması haftalar alıyor sevgili Altınkumlular. Gündüz denize gir sıcaktan zaten uyku yok derken gece mekanlara ziyaret derken sabaha karşı konak yerine var işte bir iki saat uyuyabilirsen ne ala. Bir de tatile orada kesin bir kız düşürüm ümidiyle giden mühendis psikolojisine girdiğimiz zaman iyice çekilmez bir hal alıyor tatil dönüşü o yüzden bu şekilde programlı tatillerden uzak durmak gerekiyor.
         Zaten iş güç derken nereye gidiyorsun derken iş güç kalmadı birde onun sıkıntısı var şimdi. Sevgili Datçalılar işsiz bir adam oldum ben şimdi neylesem diye düşünür oldum. Tabi işin içinden çıkamadım. Kimse çıkamaz geçiçi çözümler ve ileriye dönük hedefler tabi ki var ama yeterli değil.Kariyerimin geriye kalan kısmımda kendime başarılar diliyorum. Lütfen siz de kendiniz için bunu dileyin. Yarın ne olacağı belli olmaz. Ha bir de yalnızım ki o konuyu hiç açmıyorum sıkıcı bir konu zaten çok sıkılmış durumdayım. Haber etsek o yare gelse bomontiden ne güzel olmaz mı ?

13 yorum:

Aynadaki Aksim dedi ki...

pis tehdit edildim, ben de geldim.

ooolum o değil de mühendis olayı iyiymiş yaaa. :) bi de şu altınkum olayını sevdim. yazıyı okurken de aklıma düşen ilk şey zeytinli tatilimiz oldu. çak marmara gold'a, ısır hıyarı, yudumla birayı. (hıyar mevzuundan yanlış bişiler anlayanın ağzını kırarım. arkadaşım heterodur. :)

çıkalım biz tatile yine. valla bak. :)

miskin dedi ki...

lan tatilin son gecesi otogarda banklarda uyuduk öyle tatil mi olur millet 5-6 yıldızlı otellerde planörle tatile gidiyor.

Aynadaki Aksim dedi ki...

bi mühendis, bi patron, bi playboy olamadık ki be abi. napalım. kader. :)

bizim içtiğimiz biranın bir yudumundan aldığımız zevki, bir ömür boyu alabiliyorlar mı acaba? bunu eklemek istedim. çok pis ciddileşirim. :)

aç bi bomonti. leblebi promosyonlularından olsun ama. ;-)

miskin dedi ki...

bizim tekelde yok leblebi promosyonu :( olsa alırım ben nescafeyibardak promosyonu için alan biri olarak hiç kaçırmam :)

Karōshi dedi ki...

Tatile giden bana, bunları anımsatmasan olmaz değil mi? Olsun sana gene de başarılar diliyorum:) Kocaman sarılıyorum. Netım olmayabilir tatilde.. hatta aveam da cekmeyebilir.. merak etme beni ama özle!!!

miskin dedi ki...

seni şuan da özlemiş durumdayım küçük ama etkili hayellerimiz var bi kere bizim :)

Karōshi dedi ki...

Küçük evet ama etkisi nerde???? Göremiyoruuuummmm... n'ayır n'olamaz:P

miskin dedi ki...

düşününce yüzünde tebessüm oluo işte bi kaç saniye o kadar şimdilik bu kadar ilerde ne olur bilinmez biz bununla da yetinsek olmaz mı :)

gasilhane dedi ki...

Kesin inanmıycan ama eczane zincirini kurunca sana filimlerdeki gibi anahtar tutuşturcam: al hafız, al senin kendi lab'ın!

gasilhane dedi ki...

Kesin inanmıycan ama eczane zincirini kurunca sana filimlerdeki gibi anahtar tutuşturcam: al hafız, al senin kendi lab'ın!

miskin dedi ki...

kesin inanmıyorum ama lab için çok sağol pek makbule geçer ne kadar inanmasam da bu ezcaneler zinciri derhal açılsın istiyorum yine de :)

gasilhane dedi ki...

2 yıl sonra açıyorum hafız, dayan ölme. parayı kırıcam kadınlara tıbbi kozmetik satarak. Dayan.

miskin dedi ki...

kulağa hoş geliyor :) 2 yıl bekleme moduna aldım kendimi :)