4 Ocak 2011 Salı

Benden Sonra Mutluluk (mim)

Denizde balık adam,
Havalarda kuş adam
Be ne gidiş, nicesin
Düş adam, buluş adam

Unutuldu mu yoksa
İnsanca ama yalın
Yaşamalar, sevmeler
Bu ne iniş ne yokuş, adam.


Bu kitap geçenlerde abimin kitaplığından benimkine, benim tarafımdan sessizce transfer edilmiş bir kitaptır. İlginç bir baskısı olduğu için elime gelince bırakamadım sanırsam, çektim çıkardım. Şöyle başına sonuna baktım bir şey bulamadım göz gezdireyim dedim. Yanına yıldız kondurulmuş bir parça buldum

Kızdım da Yazdım

Unutmayın
Ki
Yaşam
Öldüresiye güzel değildir.


Yine karamsar bir hava var ve yine  ben. Aslında eğlenceli biriyim ben nedir bu ya. Sıkıldım kendimden yeter.


Ozan Kayra'nın mimine bu şekilde cevap vererek kurtulduğumu zannediyorum yakında gelecek olan mimlere bir nebze olsun yer açılsın aradan çıkarayım dedim.

Şimdi;


Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmiş de olabilir, anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.


*Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
*Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
*Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
*Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
*Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.
*Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez.

Mimlenen Sevgili Arkadaşlarım: Doğal Endofrin, drukiyyes ve Göçebe

2 yorum:

Ozan Kayra dedi ki...

'sessizce transfer edilmiş' derken? =))

miskin dedi ki...

ses etme işte ;) benim o benim