12 Ocak 2011 Çarşamba

Şıksevdi...!

Sabah telefonun sesine uyanır miskin. Arayan sevgilisidir. En son ne zaman aramıştı? Ne zaman duymuştu "günaydın sevgilim" sözünü. Bilemiyordu miskin o zamanlarda "zaman" kavramı yoktu henüz. Dolayısıyla takvimler de bir şeyi göstermiyordu. Takvimlerin karanlık çağda kaybolduğu zamanlar işte.

" Aşkım hala uyuyor musun " diye soruyordu sevgili. Bu ne biçim soruydu. Miskin durur mu yapıştırdı cevabı; "Evet canım, hala uyuyorum rüyamda seninle konuşuyorum ve sen beni uyandırmaya çalışıyorsun". Devam etti miskin biraz içini çekerek " Neden beni uyandırmaya çalışıyorsun. Uyanırsam sen yine o karanlık çağa geri döneceksin. Neden uyanayım ha!". İstemiyordu miskin sevgilinin kaybolmasını o hep orada kalmalıydı. Ama elinden ne gelirdi.

Miskin uyandı o tatlı rüyasından ve telefonda konuşmaya devam ediyordu. Bu kez "Kalksana işe geç kalacaksın" diyen bir sevgili vardı telefonda. Evet uyanıktı ve gerçekten işe gitmesi gerekiyordu. Teşekkür etti miskin aşkına kendisine sorumluluklarını hatırlattığı için "öpüyorum" dedi ve kapattı telefonu.

İşine gücüne koyuldu miskin akşam etti bir oraya bir buraya koştur. Çalışmak fıtratına aykırı bir hareket olsa da miskin koşturuyordu işte. Akşam oldu iş bitti. Miskin sağına soluna bakındı muhabbete insan aradı. Okeye 4. lazım dediler, hemen atladı miskin.

Basık bir kahvehanede buldu kendini okeye dönerken. Telefon çaldı tekrar miskin arayanın sevgilisi olduğunu biliyordu. Açtı telefonu. Sorular başladı. - Ne işin var kahvehanede?, - Neden eve gidip dinlenmiyorsun. Miskin kızıyor tabi bu duruma ve açıklıyor. - Ne yapayım yani eve gitsem yatıp dinlenmeyeceğim sende biliyorsun. Biraz muhabbet, sohbet edip oyun oynuyoruz ne var bunda.
Miskin umutsuzca " Sen geliyorum yanına dedin de ben hayır mı dedim. Sen yanıma gelecek oldun da ben gelme okeye gidiyorum mu dedim?". Sevgili her zaman ki cevabını verdi yine; - Biliyorsun aşkım ben gelemem.

Miskin bu cevaba hiç bir zaman karşılık vermedi. Bu sefer de vermeyecekti.Kapandı telefon. "O karanlık çağından çıkıp gelemeyen bir sevgilim var madem. O zaman ben kalkıp gitmeliyim o karanlığa." diyordu kendi kendine. Kalktı yerinden doğruldu miskin ve koyuldu yola.

Karanlığın içine doğru süzüldü miskin.

5 yorum:

Aynadaki Aksim dedi ki...

Gitme oooolum! Manyak mısın? :)

Adsız dedi ki...

Günaydın. Bi de yavuklu turksel kullanıyosa aramadan sadece ödemeli yapar. O da beterdir.

miskin dedi ki...

@ Aksim

Gidemiyorum bir gidebilsem yararım o karanlıkları bilirsin :)

@gasilhane

Böyle bir durumda yavuklunun olmaması bu şansı ortadan kaldırır.Ohh miss :)

Gönlüm Tamirci Çırağı. dedi ki...

misknnnn yüreğinin götürdüğü yere git ama yüreğinden arkada bir zerre kalmasın sakın yoksa o sevgilide yalan olur...

miskin dedi ki...

Gittim çünkü eskittim kentin sokaklarını
Kimsenin umurunda değil suratlar soğuk
Ardımda çok şey bırakmadım
Kalanları da almadı :)