24 Kasım 2010 Çarşamba

Nunuş Amca

Güzel haberler var Miskin heyyy hadi kalk. NE mi oldu, Ne olacak yeğenim kız olacakmış bugün belli oldu.
Hani saçını kestirirsin de herkes ooo süper olmuş hacı derde sende hakketen mi diye böyle aynaya bakar da mutlu olursun ya. İşte bu mutluluk benimkinin yanında halt etmiş. Saçını kestirince insanlar değişikliği fark eder ve bu değişiklik hoşlarına gider ya da çoğunun gitmez ama bozuntuya vermez güzel olmuş falan der sende gaza gelirsin. Lüzumsuz bir takım hareketler. Sanki 3 santim saç gidince Brad Pitt oldun la yine aynı malsın işte ne farkı var.Gerildik burada bitsin yeter.
Derken tarif etmeye gerek duymadığım ama tarif etmeye kalksam da baya zorlanacağım bir mutluluk bu, yeğenim olacak Miskin. Böyle 2-3 kilo bir şey pembeler içinde "ıngaaaa, ıngaaaa" diye ortalığı inletecek. Büyümeye başlayacak. Yaşını doldurup ilk anne mi baba mı diyecek diye heyecan yaparken o " nunuş " diyecek. Tabi bende ee amcasının yeğeni ne olacak diye gerineceğim. Sonra da "dedde" diye bir ses, ilk dedde dedi ya!. Meğer ben kendim "nunuş" demişim de  çocuk dedi diye gereksiz sevinç çığlıkları atmışım. Önemli değil biraz daha bekleyeyim o zaman der nasıl olsa. Büyüdükçe daha da güzelleşen kızımız ilk okula gideceğini " Nunuş amca ben şeneye okula gidijem" diyerek bu mutluluğunu bizimle paylaşırken bende " Büyümüşte okula mı gidiyormuş çirkin" diye ona hediyelerimi vereceğim. Sonra büyümüş ya miskin bak okula gidiyor sen hala aynı tas aynı hamam yaşlanıyorsun oğlum böyle nereye kadar diyerek okları kendime çevirip ahh çekip devam edeceğim galiba.
Büyüdükçe dertler de büyüyecek artık hediyeler yetmez olacak yanına nasihat eklenecek her hediyenin azaltılacak bütün dertler, yok edeceğiz birlikte dertlerini birer birer. O mutlu bir kız çocuğu olacak hep ben aynı Miskin. Sonra miskin de mutlu olacak kız çocuğunun mutluluğunu kendi mutluluğundan daha fazla yaşayarak Mutlu bir Miskin olacak.

4 yorum:

Aynadaki Aksim dedi ki...

Hey hey hey! Dur orda bakalım! Hep aynı Miskin olacakmışsın. Yesinler seni! Güzel olacak oğlum. Almaçları aç! Mrs. Miskin çok tatlı bir kız olacak, çok ta şanslı evet. Çünkü Miskin gibi biri hep hayatında olacak ama Miskin hep aynı Miskin olmayacak. Miskin'in kalbi mutluluğu da öğrenecek başka bir yürekte.

Seviyorum seni adamım.

miskin dedi ki...

gözümsün müdürüm ;) Heyecanlandım çok yazamadım :)

Karōshi dedi ki...

Gözün aydın:)

miskin dedi ki...

teşekkür ederim.