22 Ekim 2010 Cuma

Güzel Olmuş

Daha önce ve geçen hafta sonu önünden defalarca geçilen bir kapı ve her seferinde kapalı ve ardında neyin olduğunu merak ettiğim bir kapı. Ne olduğunu sorduğumda da Han işte abi cevabını alıp tatmin olmadığım büyük bir kapı işte. O kapının önünden son geçişimde bir aralık vardı ilk defa açıktı akşamın bir saati "Allah Allah" dedim ve elimde fotoğraf makinesiyle yöneldim kapıya ve ilk bu fotoğrafı çektim kimse yoktu ortalıkta makineyi ayarlamaya çalışırken flaş açmışım ve tekrar çektim o anda güvenlik görevlisi karşımda beliriverdi hiç bir şey demeden yaklaştı ve garip bir şekilde  ne yapıyor bu manyak dercesine susarak bakıyordu sonra ayar yapamadığım için onu da çekip gülerek "iyi akşamlar" dedim ve koşarak uzaklaştım. Sonra koşarak Han abi işte diyen adamı yakaladım " olum tamam ruhu yakaladım dayak yeme pahasına fotoğraflar çeker oldum tamam oldum ben " diyerek güldüm hani lan ne çektin dedi ve birlikte baktık ilk çektiğim fotoğrafa ee bu güzel olmuş lan dedik diğerleri ise işe yaramaz. Neyse iyi oldu güzel oldu tatminde olduk ne varmış ne yokmuş kısada olsa gördük.
Ya işte öyle Miskin şimdi ne diyor bu adam dediğini seziyorum. Görmek istersen eğer kapıların ardında ne var ne yok aşındıracaksın o kapıların yolunu ki açık olma fırsatını yakalayasın ben 2 günde kaç kere geçtim oradan bilemiyorum ama hiç birinde o kapı için geçmesem de o yoldan her geçtiğimde aynı heyecanla baktım o kapıya  ve yarım dakika kadar bir zaman bulabildim o aralıktan bakabilmek için. Doğru yerde doğru zamanda bulunursan fırsatlar kendi ayağı ile gelir o zaman senin kapına, ama kaçırmayacaksın hiç birini Miskin kalkacaksın olduğun yerden ve yakalayacaksın onu.
Ben hiç yapamadım onu, gelenleri görmezden geldim istediklerimin kapısını aşındıramadım.

Hiç yorum yok: