19 Ekim 2010 Salı

ve Başlıyoruz


Yolculuğumuza başlıyoruz artık, 2 gün önce aldığımız kararda emin adımlarla yürümek için bu ilk adım. 
Kısaca bu yolculuğun hikayesi Edirne'de başladı. Nerede biteceğini kestirmek mümkün değil tabi Edirne'ye  Balıkesir sokaklarının ve bu fotoğraftaki tren yolunun hemen kenarındaki bankaların üzerinde başlayan ve her geçen gün daha da artan muhabbeti ile dostluk mertebesine ulaşan bir insanı görmeye gittim. Güzel bir hafta sonu geçirdik ve bu hafta sonu içerisinde bloga geri dönme fikri de çıktı bizde hemen işe koyulduk tabii. 
Şimdi gelelim bloga adını miskin koydum blogun, "blog" demek zor olacak diye düşündüm o yüzden şimdi miskinle muhabbetin ona seslenmenin zamanıdır. Miskin'in oluşabilmesinde katkısı bulunan kadim dostlara selam olsun.

Hiç yorum yok: