7 Nisan 2011 Perşembe

Abi ne olsa yerim..

İşte öyle demiyordu bizim osman. Yemek seçiyor beğenmezse dönüp gidiyor ve karnını başka yerlerde doyurup geri geliyordu. Bu gün kabına bol yoğurt koydum ve ekmeğin içini ufaladım. Bir nevi kendi yemeğimden verdim ona ama o ne yaptı döndü gitti. Kaba dökmemiş olsam ben yerdim lan onu. Zayi oldu güzelim yemek derken komşu çöpten çıkan Lazoretti koştu geldi. " Abi hayırdır ziyafet mi var ne getirdin" diye sordu. İtalyan işi soslu ekmek var aga yermisin dememe kalmadan yumuldu tabağa.
Ulan elin italyanı havada kapıyor ben yesem yerdim diyorum. Bizim osman kaçıyor ne iş anlamadım. Lazoretti yemeğini bitirip usulca kaçarken yakaladım ensesinden." Lan geçen gün kiminle alay ediyordun  sen haaaa..! " dedim tabi biraz tırsarak " Abi ben öyle lafın gelişi takıldım sana" dedi. "Lan oğlum öyle takılacak adam mıyım ben" dedim. Yarım yamalak türkçesiyle biraz italyan ağzı ile " Kusura bakma abi " diyordu. Bıraktım bende yoluna gitti. Yolu dediğim 15 metre ilerdeki çöplük. Ne varsa orda bilmiyorum ama başka kediyi sokmaz çöplüğüne kendiside ayrılmaz başından. Çöp arabasının sesini duyunca bi kaçar kaybolur ortalıktan o kadar.

Osman bulundu geldi 2 saat sonra cama tıklıyor. "Hayırdır ne oldu lan ölmedin mi sen? Daha zehirleyen olmadı mı seni " diye takıldım kendisine. " Yok abi kim zehirlicek bizi allasen ya" dedi gevrek gevrek. " E ne var olum cama gelmişsin ne istiyorsun lan" dedim. "Abi evde gördüm seni bi terslik mi var merak ettim." diye sordu. Sanki bir şey olsa koşup gelecek. İlk fırsatta kaçar benim tanıdığım osman. " yok lan ne olacak oturuyorum işte" diye tersledim gitsin diye. Biraz kıvrandı dolandı sonra " Abi ya yemek yedim şimdi de bir sigaran varsa, yemeğin üzerine iyi gidiyor biliyormusun." diyerek sigara istiyordu. Niyet anlaşıldı kıvranmaların sebebi bir sigaraydı. Masadan aldım sigarayı " Lan ben yemek verince kaçtın gittin, beğenmedin yemeği lazoretti yedi valla hepsini sana yok bundan sonra yemek falan uyuz ettin beni. Al şu sigarayı da gezinme ortalıkta. Ha bir de sotelen bir yere de öyle iç gören olmasın sonra benim başım ağrıyor." diye iyice tembihledim hayvana. " Abi ayıp ediyorsun valla işim çıktı acil ben ondan gittim. Öbür türlü biliyorsun ben ne olsa yerim." dedi ve gitti. Sigara için teşekkür bile etmeden.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Yetmez ama evet, devamları olsun inşaallah, kib öpt,by

miskin dedi ki...

Beklemede kalınız :)

-slm
-as
-nsl
-ii

Mr.E dedi ki...

Mimledim seni ^.^

Ukeladümbeleği.. dedi ki...

A aa ben de mimllemiştim. :)

miskin dedi ki...

@ Mr.E ve @ ,Ukeladümbeleği..

Sizleri kırmamak adına bu mimi cevaplayacağım :D