26 Haziran 2011 Pazar

Mim ama sonunda sapıtabilirim Dİkkat !

konu; küçükken sizlere uyarı, korkutma veya batıl inançlar nedeni ile söylenen, ama siz o afacan çocuk aklınızla söylenenleri gözünüzde çok alakasız bir şekilde canlandırdığınız, korktuğunuz, fakat büyüyünce “lennn, nasıl da yediler beni bununla küçükken” dediğiniz bir şeyler var mı? varsa bunlar nelerdir?




Özetle pek kıymetli pandora gecenin bi vakti ki ben tv izlemeyen biri olmama rağmen kafayı sıyırıp tv izlerken mim ile çıkıp geldi karşımıza. Neyse konu neydi yaa. haa.. tamam tamam..




Şimdi böyle gece gece denilince bana da gece tırnak kesilmez oğlum dediler ufacıkken. Ben de tamam kesmeyelim uzasın desem de kesmek gerekiyordu tırnakları. Ama niye gece kesmiyoruz sorumun cevabı eskiler öyle der oğlum olunca. Ben de doğal olarak eskileri düşündüm sonra da dedim ki eskiden tabi kesilmez gece tırnak ışık yok bir şey yok tırnağı nasıl kesiyorsun. E şimdi bu eskiler gece tırnak kesmeye çalışınca karanlıkta parmakları kesince bir de bu kestikleri tırnak kabın çanağın içine uçunca daha gece tırnak kesilir mi kesilmez tabii.



Kendimce böyle yorumladım olayı ve evet eskiler haklıymış dedim ama kimseye anlatmadım durumun bundan ötürü olduğunu. Onlar hala eskiler öyle derler diye kesmezler tırnakları geceleri ama şu ampülün bulunuşundan bu yana geceymiş gündüzmüş bunlar çok önemli mevzular değil. Nefasetle tırnak keserim dedim ve bu söylentiyi kendimce çökertip huzura erdim.




Küçükken böyle içine kapanık sessiz sedasız güzel bir çocuktum belki hala öyleyim evet ama beni kandırdığını zanneden yüzlerce insan tanıyorum. Sadece onlara karşılık vermediğim için hiç bir zaman gerek duymadım için o kadar basit düşünemediğim için sessiz kaldım ama kimse bu cevabı anlamadı. Hayatımı zorlaştırsa bile bu durum herkese gereken cevabı verdiğim için kendi açımdan sıkıntı yok. Her zaman verilecek bir cevap vardır bu bazen susmak olabilir anlayana.




Daha da önemlisi sevgili limon aromalı dostlarım içinizde cevapsız sorunun kalmamış olmasıdır.

10 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

evet evetttt. gece gece tırnak kesilmez vardı sahi. sebep yine karanlıkla alakalı grdüğümüz gibi. ok... mim tamamdır. çok sağol miskinim..

ama ben son paragrafta kaldım "Küçükken böyle içine kapanık sessiz sedasız güzel bir çocuktum belki hala öyleyim..........." şeklinde devam eden. hani beni kandırdığını zanneden yüzlerce insan demişsin ya işte oralar inanılmaz hoşuma gitti. çünkü bildiğim ve yaşadığım bir gerçek var. klişe ama, gerçekten de asıl kendilerini kandırır o insancıklar... bu gerçek değişmez. sen çok düzgünsün aga, varsa bi bokluk, karşıdakinin bok yemesidir... bu da ok mi? haydi gittim o halde :)

miskin dedi ki...

yine bekleriz efendim bu güzel mimden ötürü sizlerde çok sağolun :)

Karōshi dedi ki...

e bütün batıl inançları yazmışsınız bana bir şey kalmadı:)

miskin dedi ki...

elini çabuk tutacaksın o zaman :))

Nehir İda dedi ki...

tırnağı unutmuşum ben de:))
Ama neyseki burada korkulacak bir şey yokmuş:)

beenmaya dedi ki...

sona kalan dona kalır'a en güzel örnek sanırım mimlendiğini bile bilmem kaç gün sonrasında fark eden ben olacağım yaşasın :)))

Karōshi dedi ki...

Beenmaya'cım hemen yeni batıl inançlar araştır; öğren ve yaz:) Tabii anı olarak da yazman gerektiği için çocukluğuna yolculuk da etmen gerekecek:)

miskin dedi ki...

@ Nehir İda yok yok korkulcak ne var ben yapmam öyle şeyler

@beenmaya ya bir sürü var batıl inanç sıkıntı yapmaya gerek yok kopya veresim bile geldi şimdi ama yok vazgeçtim :)

@ Karöshi sen ne güzel ben olmasam da burda herkese cevap veriyorsun blogumu sana emanet ediyorum gönül rahatlığı ile sen bu blogun nar çiçeğisin unutma :)

Aynadaki Aksim dedi ki...

ben hayatımda böyle saçma sapan yazı görmedim. sansürlen istiyorum. :)

miskin dedi ki...

@ aksim Ayıp lan! :))