28 Haziran 2011 Salı

Çok başka



        Yazacaklarımın şu ot ile uzaktan yakından alakası yok sevgili yeşiller. Tamam yeşili seviyoruz her daim ama konu çok başka bildiğiniz gibi değil dur anlatayım da merak içerisinde kalmayın.

 -miskin naber lan !
 -  lan, la falan böyle konuşuyorsun sonra kaba bir görüntü çiziyorsun olmuyor. Kaç kere uyarmam gerekecek bilmiyorum valla.
- Tamam uzatma bir hatır soralım dedik başladın nutuk çekmeye.
- Hee "ben böyleyim" de kurtul işin içinde dimi bak beni sinirlendiriyorsun
- Tamam miskin sakin ol yazıya geçiyorum müsadenle
- Ne halin varsa gör.

     Gördünüz mü sevgili Zagrebliler. miskin bile çekemez oldu artık beni nerelere gitsem nasıl etsem diye düşünür oldum. Düşünür oldum derken böyle filozof falan olmadım gazetelerde bir köşem falan da yok. Sizlere yatağımın baş köşesinden sesleniyorum.
     Çok yalnızım lan! Hani öyle böyle değil baya bildiğiniz yalnız gibi değil çok başka. Ya çok mu çirkinim la ben neden hiç bir kız bana bakmıyor diye soruyorum kendime durum çok fena. Hoş geçen gün karöshi bi gazladı şöyle yakışıklısın böyle yakışıklısın dedi ama tesir etmedi. Yalnızlık ömür boyu dedi durdu sabaha kadar MFÖ abimiz başımda tabi fayda etmez. Yani aslında uzatılacak bir şey yok yalnızım bitti nokta işte bu kadar.
        Pek sevgili alıngan dostlarıma durumu anlatıyorum ama yok " biz varız olum ne yalnızlığı gerizekalı " diye tepkiler alıyorum. Buradan sizlere sesleniyorum pek kıymetli dostlarım ben size siz yoksunuz dedim mi? Hatırlamıyorum öyle bir şey dediğimi. O zaman neden   yalnızlığımın bana vermiş olduğu bu asabiyeti bu asi tavrı kullanmama izin vermiyorsunuz bırakın da şöyle rahat bir isyan edeyim yaa. Ağız tadıyla bir yalnız bile kalamadık hemen teselli, bir avutma ya biriniz de " oğlum yalnız ölürsün sen durumun çok fena böyle devam ederse bi kaç yıla gidersin" dese şöyle bir korkutup isyanımı gazlasa fena mı olur. Nereden geliyor bu kadar umut içinize ben anlamıyorum ki.
       Kıymetli dostlarım tekrar size sesleniyorum sizin yeriniz ayrı lan! sizden yana bir sıkıntım yok. Olsa zaten söylerim sizden mi saklayacağım yani. Bu yalnızlık başka çok başka öyle bildiğiniz gibi değil.
       
      "Durun ya ben bi yerde isyan edecektim ettim mi ? Kaçırdım mı yoksa bilemedim ki. La kafa bırakmıdınız bende gidiyorum ben yaa! "



Kendime şarkı sipariş ettim bu olsun dedim.

5 yorum:

Karōshi dedi ki...

Dün Pandora'ya, ciddiyetsizim dedim.. yorum yazarken bile bir noktadan sonra kendimi tutamıyorum ben.. zaman ciddiyetsizdir diye bir söz var.. o da geldi aklıma şimdi. Ama şimdi ciddi olacağım Miskin'm. 37 yaşındayım ve hayatı hep çok ciddiye alarak yaşadım. Şimdi tam tersini yapıyorum. Zaman zaman dengesizsin diyorlar ama içimden geleni yapmaksa dengesizlik, kabulumdur.. öyleyim. Yalnızsın, evet. Ciddiye alıyorsun çünkü hayatı. Bir de kendinsin fazlasıyla. Ciddiye almadan yaşa ama gene de kendin olarak yaşa.

Aynadaki Aksim dedi ki...

sen nası bi malsın bilemedim ki ben onu. :) hayır,günlük düzenli olarak aşağılıyorum da seni ama yetmiyor demek ki. :) oooolum sen var ya sen, malsın. yalnız öleceksin. düdük makarnasın sen. düdük. git biraz vuvuzella ol. ;-)

o dediğinden hepimizde var be bebekim ayrıca. o yalnızlık hissiyle arada baş edemiyo insan. arada da espri kabiliyeti mode on.

o değil de, ben senin yanında değilim adamım. ben varım ama hiç bir zaman yetmem. yetseydim bir hayli garip olurdu zaten. :) sana aşırı ilgi gösteren arkadaşlar kendi yalnızlıklarından korkuyor olmasınlar? bunu da düşün derim adamım ben. ;-)

geleceğin playboy'usun ama o sakallarını kesersen şansın yok gibi. :)

miskin dedi ki...

çok dokunaklı yazmışsınız ikiniz de bak o kadar dokunaklı ki "de" yi bile ayrı yazdım :)

miskin sever sizi biliyorsunuz değil mi :)

Aynadaki Aksim dedi ki...

beni sevmeyen ölsün be. :)

miskin dedi ki...

ayırt etmeye gerek yok herkes ölecek :)