3 Mart 2011 Perşembe

Adamlar Tunnel

Sevgili Acun Firardalar.
Şimdi sosyal mesaj verecek havamda değilim. Biraz küfür edip gideceğim. Giderim gitmesine de buraya yazmam yüce adalet sistemimize aykırı olduğu için kodese de gidebilirim. Önceden düşünce suçlusu diye bir şey vardı şimdi bunun adını koymadılar daha ama bilişim suçlusu demek istiyorum ben. Şimdi uzay çağından bahsederken cilalı taşları uygun yerlerine sokan bu adamların neyin peşinde. 
Şöyle de bir şey var sevgili Televoleler. Bu teknoloji denen meret bizim adalet sistemimizin, mahkemelerimizin önünde olduğu için fazla sıkıntımız yok. Adamlar yıllarca youtube u yasakladılar ne oldu dns, ip profesörü aldu millet olmadı google a sordular nasıl girecem lan ben bu siteye diye. Hepsi emellerine ulaştılar. Komik adamlar google ın çok aşırı faydalı diyebileceğim bir çok eklentisini yasakladılar. Ben buna gülerim arkadaş.Hiç de affetmeden eklentiler kurarım sülalenize. 
Evet sevgili parliament sinema kulüpleri. Konuyu en pahalı benzine getirmek istemem ama internetimiz de çok ucuz değil. Buradan ttnet e oradan telekomun özelleştirilmesine kadar uzatırım. Uzatmak istemiyorum sevgili dostlarım bunları rakı sofralarında beraber tartışırız sonra. Lan dur rakıyı nerde içiyoruz o da yasak değil mi.  Boş ver o zaman tartışılacak bir şey kalmamış. Boşuna kendimizi yormayalım. En iyisi mi istiklale çıkalım da kısa etekli dekolteli birini bulursak ona tecavüz ederiz. Ona kimse bir şey demez dese bile bize demezler kıza derler giymeseymiş diye belki  bize maaş bile bağlarlar. O zaman sevgili mahallenin muhtarları  hepimiz mücahit oluruz. 

Bir yanda elde terazi ile eşitliği gösteren adaleti simgeleyen kurumlar bir yanda ile cami ve kubbeli logo ile diyanet işleri bir yanda üniversitelerimiz prof. ları. Sizler hangi insanlar için varsınız. Ya da biz insan değil miyiz. Ya da siz hangi halka ne dağıtıyorsunuz da biz mağduruz hala. Şimdi o terazinin ayarı siz büyüklere doğru kaçmış yetmemiş minareleri almışsınız o da yetmemiş dinazor dediğimiz adamları hep size doğru kaymış. 
Bu kadar çok kaçan bu çok kayan var iken ben size ne desem suçlu olacaksam. O zaman suçlu size kayarken acıtmış derim. 

İşin en salak tarafı tabi bize göre sevgili ceza ve sulh mahkemelerinin kuramadığı tunnel siteleri. Belki onlarındır bilemem ama bence ilk başta amaçları buydu. Baktın popüler hit bir site yasakla herkes tunnele girsin ordan reklam falan derken parayı kıralım hesabına giren büyükler sanırım bunda da başarılı olamayınca tunç devrine geçmeyi başarmadılar. 

Yahu sen ne akla hizmet grovesshark ı yasaklıyorsun diye sormuyorum neden çünkü aynı alt yapıyı geçen gün ttnet müzik sitesinde gördüm ve gördükten sonra hee normal o zaman dedim. Ama Grovesshark son yaptığı güncellemeler ile yine de ttnetmüziğin önünde ttnetmuzik ferdi tayfurun albüm çıkarmasını bekleyedursun. 

Evet sevgili dostlarım, evet sevgili bizimkiler ve evet sevgili kaygısızlar hepinizi çok öpüyorum ama samimi bir şekilde yoksa elimde terazi falan yok korkmayın sizlere adalet dağıtmaya gelmedim. 

Cıvık babam afedersin. 

6 yorum:

Aslısın dedi ki...

Aman teraziyi eline alan, hesap yapamaz hale geliyor, senin teraziyle işin olmamasına sevindim şahsen sevgili muhteşem sülüman:)

miskin dedi ki...

Aklıma ilk gelen şu dur;
Barış Manço - Süleyman

Şarkının burası Süleyman için :)

Karōshi dedi ki...

miskin.. içeriği çok zengin bir yazı olmuş bu.. güldüm ama ağlamalıydım .. halimize.. aslında ağlamaktan geldi her şey bu milletin başına.. tutuklamalardan önce yazsaydın, ne yazardın... bak onu da merak ediyorum..

miskin dedi ki...

O zaman yazamazdım tutuklu olacağım için :)

Aynadaki Aksim dedi ki...

'VAY A.Q.' dedim.

muhteşem olmuş. ben bu aralar cümle kuramıyorum ama içimdekileri çok iyi anlatmışsın miskinim.

yavrum benim beeeee!

miskin dedi ki...

miskin yeri gelir içinizdekileri anlatır :)