10 Ağustos 2011 Çarşamba

Oyuna Geldik

      Oyuna getirdiler bizi sevgili Kalamışlılar. Halbuki biz bir tatlı huzur almaya gelmiştik ama kendimizi Münir Nurettin Selçuk Caddesinde king oynerken bulduk. Aslında ben amaçsız gezintiden yanaydım ama önce oturalım bir çay içelim dediler.
       Şimdi mevzu çay olunca sevgili idaeltepeliler ben dayanamam her zaman çay içmeye müsait ve istekli bir bünyem olduğu için bir çay ısmarlayarak beni kandırmak mümkündür. Çay içerken cebimden çıkardığım samsun 216 yı yakacak bir ateş aradım ama bu dallamalar çay içiyor da sigara içmiyor." Lan" dedim "onun tadı öyle çıkar mı? Üç yıl fazla yaşarız belki diye şu yaptığınıza bakın amacınız nedir ki sizin. Yeşilayın bile bir amacı vardır para kazanmak gibi peki ya sizin. Yok. Olmaz tabi yarın sigaraya başlıyorsunuz ben de sizden otlanıyorum bundan sonra en azından bana yararanız olur bak." diye iyice telkin ettim sevgili yol arkadaşlarıma.
       Bu dengeden yoksun gruptan bir arkadaş çıkıp " eee napıyoruz " diye sormaya başlayınca. " Oturduk çay içiyoruz iki dakka keyif yapıcaz sonra gideriz ne var lan" diye çıkıştım. " Ya ben king falan mı oynasak demiştim aslında" deyince diğer iki dengesiz hemen bu fikre kapılıp üzerimde yoğun baskı oluşturmaya başladılar.
      Sağlı sollu ataklar ile beni yıldırmaya çalışan 3 dengesiz ile nasıl başa çıkacağım konusunda hiç bir fikrimin olmayışı beni kaçınılmaz sona doğru sürüklerken birinin " ağa kanlı oynayalım " demesi beni son derece heyecanlandırdı. Zira üniversite yıllarımı bu konuda yüksek öğrenim alarak geçirdiğim için bu üç şahısın beni eğlendirebileceğini düşündüm.
       Hemen bir deste, yaz-boz derken hızlıca oyuna konsantre olmak için bir çay daha söyledim. Her boş bardağı almaya geldiğin garson "bir daha, bir daha" iyice kaptırdım kendimi. Oyun istediğim şekilde giderken bana gelen cezanın önemi yoktu hepsini oynarım önemli olan kağıt takibini sıkı yapmak. Stratejik hamleler ile kapalı oyunum ile rakiplerime yani şu 3 herife gereken dersi verdim. Hesabı ödemeye giden boynu bükük 2 kişi görünce çay ile birlikte sigarama asıldıkça asıldım. Hesabı ödeyen kardeşlerim " lan ne kadar çok çay içmişin " diye yakarsalarda onlara " siz de tost yediniz kola içtiniz o kadar aynı yere varır. " diye tesellide bulundum. Sonunda kalkıp giderken ben dahil herkes oyuna geldiğini düşünüyordu.
       Oyuna geldik sevgili suadiyeliler.

Hiç yorum yok: